Test | Conway Nyvon 9.0: Altijd met de wind mee gravelen

Nieuwe carbon gravelaar met Bosch SX middenmotor

Onze allereerste rit met Bosch SX is alweer ruim een jaar geleden en daarna zijn er nog vele andere ritten gevolgd. Je zou daardoor haast vergeten hoe bijzonder de prestaties van dit lichte en compacte Duitse motortje zijn. Gelukkig werden we tijdens onze tochten met de Conway Nyvon weer met onze neus op de feiten gedrukt: qua ondersteuning en souplesse doet SX-motor nauwelijks onder voor de grotere en zwaardere CX-motor. Wat deze gravelbike met trapondersteuning helaas ook laat zien: de verplichte begrenzing tot 25 kilometer per uur is en blijft op dit soort snelle fietsen een crime.

Tekst en foto’s: Arjan Kruik

Met speciale dank aan onze fijne vrienden van Klein Tweewielers voor het rijklaar maken van de testfiets.

Elektrisch gravelen

Technologische vooruitgang en minder lichamelijke inspanning gaan hand in hand. Zodra iets fysiek moeite kost, zoeken we naar een elektrische oplossing. In de auto-industrie is dat duidelijk zichtbaar. Wie draait er tegenwoordig nog met de hand het raam van z’n auto open? Of stelt zijn stoel handmatig af? Zelfs de achterklep gaat automatisch omhoog. Een spier gebruiken? Liever niet. Ook de fiets is inmiddels onderdeel geworden van deze elektrificatiedrift. Voor puristen is dat vloeken in de kerk. Zij vinden dat fietsen draait om het omzetten van spierkracht in snelheid. En geen enkel apparaat doet dat efficiënter dan een gewone fiets. Waarom zou je zo’n perfect vervoermiddel uitrusten met een motor, accu en een hoop elektronica? Ik snap de haters wel.

Maar ik snap ook de mensen die wél kiezen voor trapondersteuning. Vroeg of laat krijgen we allemaal te maken met fysieke beperkingen. Waar dat vroeger het einde van iemands fietscarrière betekende, biedt de elektrische fiets nu een tweede leven op twee wielen. In mijn omgeving zie ik genoeg zestigplussers die het tempo niet meer konden bijhouden, maar dankzij een e-bike weer vrolijk mee kunnen trappen. Dat de Duitse fabrikant Conway begin dit jaar onder de naam Nyvon een elektrische gravelbike op de markt bracht, is dus zo gek nog niet. Er zijn immers ook gravelfietsers die een beetje traphulp kunnen gebruiken. Vanwege de samenwerking met Bosch kreeg nieuwe e-gravelaar de lichte SX-motor mee. Ik reed met het instapmodel, de Conway Nyvon 9.0 – en dat was allesbehalve behelpen.


Conway Nyvon 2025: programma en prijzen

In 2025 brengt Conway vier uitvoeringen van z’n elektrische gravelbike Nyvon, allemaal in carbon. Twee daarvan zijn ‘kaal’, twee zijn uitgerust met spatborden, bagagedrager en achterstandaard. Onze testfiets, de Nyvon 9.0, is met 4.399 euro de goedkoopste van de twee kale uitvoeringen. Daarboven komt de Nyvon 12.0, die 5.899 kost. De meerwaarde ten opzichte van de testfiets zit vooral in de elektronische schakelgroep en een set lichtere wielen.

Gaat je interesse uit naar de Nyvon met spatborden en achterdrager, dan kan je voor 4.399 euro op de Nyvon 8.0 C stappen, waarbij de letter C staat voor Compleet. Het model daarboven, de Nyvon 10.0 C, kost 4.899 euro. Hier zit het prijsverschil met het basismodel primair in het elektronische schakelsysteem.

Meer info op conway-bikes.com

Getest: Conway Nyvon 9.0 met de lichte Bosch SX-motor.

De Bosch SX-motor biedt trapondersteuning bij tegenwind, een ongelijkmatige ondergrond, mul zand, heuvels of dat alles bij elkaar.

Frame: sterkte voor gewicht

Over wat het gewicht van het frame is laat Conway zich niet uit, maar onze testfiets in maat L weegt 15,2 kilo, inclusief motor en accu. Dat is licht voor een bike met trapondersteuning, maar zeker niet mindblowing als het gaat om een e-gravelbike. De Cube Nuroad Hybrid, waarmee we eind vorig jaar eveneens reden, doet slechts 12,9 kilo! Maar goed, dat is hét topmodel binnen de Cube-collectie en derhalve veel duurder: 7.000 euro. En dat is toch echt veel meer dan de 4.400 euro die Conway voor de Nyvon 9.0 vraagt. Oftewel: dat is appels met peren vergelijken. Desondanks kan je wel stellen, dat Conway bij het ontwikkelen van het frame van de Nyvon een zo laag mogelijk gewicht niet als prioriteit heeft gehad. Dat is een beetje des Conways, zeg maar. Veel van hun bikes zijn wat zwaarder dan gemiddeld. De fabrikant kiest voor maximale sterkte en niet voor een minimaal gewicht.

Bovendien: ook al wás de Nyvon net zo licht en luxe afgemonteerd als de bovengenoemde Cube, dan nóg zal deze e-gravelbike niet net zo licht worden. Dat komt omdat Conway heeft gekozen voor een frame met een accu die via een klep in de onderbuis uitneembaar is. En zo’n constructie is per definitie zwaarder dan een frame met volledig geïntegreerde, niet uitneembare accu. Dit is overigens geen sléchte keuze – een uitneembare accu heeft zeker voordelen – maar je moet wel wat extra grammen op de koop toe nemen.

Alles aan boord

De uitrusting en detaillering van het frame zijn prima. In tegenstelling tot hun gravelbike zonder trapondersteuning, vind je op de elektrische uitvoering gelukkig wél een solide beschermer tegen kettingslag. En ook aan nokjes voor van alles en nog wat is gedacht: bagagedragers, spatborden, achterstandaard, verlichting, je kunt het allemaal op en aan het frame kwijt. Tot slot de breedte van de banden die je kunt gebruiken. De af fabriek gemonteerde 45 millimeter banden passen makkelijk in de achterbrug, zelfs inclusief spatborden. En zonder spatborden passen volgens Conway ook 50-millimeter-rubbers probleemloos. Fijn om te weten als je over ruwere ondergronden wilt rijden en/of een hoger comfortniveau wilt realiseren.

Conway Nyvon Bosch SX

Frame en vork van de Conway Nyvon zijn gemaakt van carboncomposiet.

Conway Nyvon Bosch SX

Volop montagepunten op frame en vork.

De kabels worden via een speciale stuurpen door de balhoofdbuis geleid. Let niet op de uitstekende vorkbuis! Die had ingekort moeten worden, maar we zetten niet graag de zaag in de onderdelen van een testfiets.
Geïntegreerde zadelpenklem voor een strak uiterlijk en meer comfort.

Conway Nyvon Bosch SX

Afneembaar mannetje in de staande achtervork voor het bevestigen van een spatbord en een drager.

Conway Nyvon Bosch SX

Genoeg ruimte voor banden tot wel 50 millimeter. Af fabriek is 45 millimeter gemonteerd.

Conway Nyvon Bosch SX

UDH-montagepunt als je met Sram Transmission zou willen rijden.

Conway Nyvon Bosch SX

Standaard monteren? Kan ook!

Trapondersteuning: Bosch SX

Zoals eerder opgemerkt is de Conway Nyvon letterlijk om de SX-motor van Bosch heen ontworpen. Deze motor weegt 2.070 gram en de bijbehorende 400-wattuur-accu komt ongeveer op hetzelfde gewicht uit. Wie extra actieradius wil, kan kiezen voor een range extender met 250 wattuur. Die weegt zo’n anderhalve kilo – wat uiteraard deels het lichte karakter van deze e-bike weer teniet doet. Volgens Bosch levert de SX-motor een koppel van 55 newtonmeter, een nominaal vermogen van 250 watt en piekt hij tot 600 watt. De maximale ondersteuning bedraagt maar liefst 340 procent.

Bosch pakt met de SX-motor het concept van de e-bike light duidelijk anders aan dan veel andere motorfabrikanten. Ondanks het lage gewicht doet de SX op papier namelijk nauwelijks onder voor de zwaardere CX-variant, die met z’n 2.960 gram aanzienlijk meer weegt. Er is echter wel een belangrijk verschil: om optimaal te presteren vraagt de SX-motor om een hogere trapfrequentie. Waar je bij de CX al rond de 70 à 80 omwentelingen per minuut het maximale uit de motor haalt, moet je bij de SX minstens 100 omwentelingen per minuut moet trappen om hetzelfde ondersteuningsniveau te bereiken. Oftewel: de Nyvon is geen elektrische cruiser voor ontspannen tochtjes van het ene naar het andere terras. Want wie niet actief trapt, die krijgt ook geen traphulp. Geen actie, geen reactie.

Sprintmodus

Nog even over Bosch SX versus CX: de Q-factor van de SX-motor is met 160 millimeter flink kleiner en ook de trapweerstand en het geluidsniveau zijn minder. De bediening van de SX-motor daarentegen wijkt niet af van die van CX-modellen: een in de bovenbuis geïntegreerde display, de twee knoppen voor de bediening op het stuur. Ook de ondersteuningsstanden zijn nagenoeg hetzelfde: eco, tour+, sprint en turbo. Alleen de sprint-stand is nieuw in dit rijtje. Het is de gravel-equivalent van de e-mtb-stand, met een dynamische ondersteuning tot 280 procent van je eigen kracht. De mate van ondersteuning is in deze modus dus deels afhankelijk is van de kracht die je zelf levert. Anders gezegd: hoe meer je vraagt, hoe meer de Bosch SX-motor levert. Dat geeft een natuurlijker rijgevoel dan niet dynamische ondersteuning.

Conway Nyvon Bosch SX

Met twee kilo is de SX-motor Bosch’ lichtste en meest compacte motor. Desondanks beschikt-ie over een koppel van 55 newtonmeter en een piekvermogen van 600 watt.

Conway Nyvon Bosch SX

Draadloze bediening op het stuur.

Conway Nyvon Bosch SX

Geïntegreerde display.

Conway Nyvon Bosch SX

Stekkerdoos in de zitbuis.

Conway Nyvon Bosch SX

De 400 wattuur accu is in de onderbuis geïntegreerd.

Conway Nyvon Bosch SX

De accu voedt tevens de koplamp.

Conway Nyvon Bosch SX

In het frame past een range-extender.

Geometrie, maatvoering en zitpositie

Conway brengt de Nyvon in vier maten, van S tot XL. Ik ben met de L op pad geweest, de maat die me door de online assistent van Conway geadviseerd werd. Die maat blijkt echter voor mijn 180 centimeter lengte iets aan de lange kant; de afstand tussen het zadel en het stuur had wel wat korter gemogen. Liet zo’n maatprobleem zich nog niet zo lang geleden oplossen met een greep in de la met stuurpennen, sinds fabrikanten hun kabels via het bovenste balhoofdlager het frame in voeren, zijn dit soort aanpassingen een stuk minder eenvoudig. De Nyvon heeft namelijk vanwege die kabelgeleiding een speciale stuurpen nodig.

Dezelfde problematiek doet zich ook voor als ik het stuur lager plaats dan af fabriek geleverd. Stapeltje vulringen onder de stuurpen weghalen en die simpelweg bovenop de stuurpen plaatsen? Vergeet het maar. Om het stuur lager te plaatsen moet eigenlijk de vorkbuis op de gewenste lengte worden afgezaagd. Maar je snapt dat we niet de zaag zetten in een testfiets! Ik heb dus een beetje moeten improviseren en dat is de reden dat er op de foto’s zo’n raar stompje boven de stuurpen uitsteekt.

Overigens is dit een probleem dat voornamelijk fietsjournalisten zoals ik treft. Immers, als je naar de winkel gaat om een Conway Nyvon aan te schaffen, zal de winkelier je in de meeste gevallen perfect op je fiets zetten. Dus mét een korte stuurpen en mét een tot de juiste lengte ingekorte vorkbuis, als dat beide nodig zou zijn.

Allround volgens het boekje

Maar goed, ik had het over het lager zetten van het stuur. Ja, de hoge positie biedt veel controle in lastige offroad-secties. Maar om op lange rechte stukken onderin de beugels voor de wind weg te kunnen duiken, heb ik het toch liever wat lager. Zeker ook omdat ook de laagste positie vanwege de 155 millimeter lange balhoofdbuis zeker niet té laag is. Ga maar na: in framemaat L bedraagt de stack een royale 603 millimeter

Dan de rest van de maten – allround volgens het boekje: de reach is 397 millimeter en de bovenbuis komt op 570 millimeter. De bracket-drop, de afstand tussen de horizontale lijn die je tussen de trapas en de wielassen kunt trekken, bedraagt 70 millimeter, wat niet hoog noch laag is. Hetzelfde geldt voor de stuur- en zithoek: 72 en 74 graden. En ook als het gaat om de wielbasis wijkt de Nyvon niet af van wat in dit genre gebruikelijk is. De afstand tussen de wielassen is 1.060 millimeter, de afstand tussen de trapas en de achteras bedraagt 440 millimeter.

Conway Nyvon Bosch SX

Qua geometrie is de Conway Nyvon behoorlijk allround. Lees: toegankelijk en vergevingsgezind.

Met 440 millimeter is de achterbrug voor een e-bike niet al te lang.

Conway Nyvon Bosch SX

Met 155 millimeter in framemaat L garandeert de balhoofdbuis een comfortabele zit.

Wie met de handen onderin de beugels wat meer voor de wind wil kunnen wegduiken, moet de vulringen onder de stuurpen weghalen en de vorkbuis inkorten. Klusje voor de dealer!

Conway Nyvon Bosch SX

De aluminium racebocht van Sartori is redelijk allround, met, bij een breedte van 440 millimeter, een drop van 120 millimeter, een reach 70 millimeter en 16 graden buiging naar buiten toe. Het stuurlint is aan de straffe kant.

Conway Nyvon Bosch SX

De stuurpen is met 100 millimeter best wel lang; voor het realiseren van meer comfort en controle had een iets korter exemplaar geen kwaad gekund.

Onderdelen

Transmissie en remmen: Sram Apex

Het schakelgebeuren op de Nyvon is in handen van Sram. Of meer concreet: 12-speed Apex XPLR met een 11/44-cassette aan de achterkant en een enkelvoudig voorblad met 42 tanden. Was de Nyvon een spierfiets, dan zou ik gelijk in de stress schieten. Immers, met 44 tandjes achter en 42 voor is de lichtste versnelling nou niet bepaald licht. Maar in dit geval is het niet zo’n punt. Immers, de kracht die de benen in steile klimmetjes tekort komen, haal je gewoon uit het motortje bij de trapas! En het schakelen is subliem. Snel, accuraat en vooral ook simpel. Voor fabrikanten van e-bikes zijn versnellingssystemen met maar één voorblad een geschenk uit de hemel. Natuurlijk, vroeger bestonden ze wel hoor, e-bikes met een dubbel aan de voorkant. Maar wat een gedoe!

De Sram Apex-verstellers op het stuur zijn een no-brainer. Je kunt zowel van vanaf de hoods als van onderuit de beugels goed bij de remgrepen en de stopkracht en doseerbaarheid van de remmen zijn prima. Conway neemt het zekere voor het onzekere en heeft voor én achter remschijven met een diameter van 180 millimeter gemonteerd. Helemaal goed!

Wielen en banden: functioneel

Conway heeft in het frame van de Nyvon een paar aluminium wielen gehangen van Mavic. Geen lichtgewichten, maar met een binnenbreedte van 23 millimeter zijn ze wel breed genoeg om de 45 millimeter brede banden mooi te laten vallen. En vanwege de geringe hoogte van 22 millimeter millimeter zijn de wielen bovendien niet bokhard. Alhoewel het meeste comfort natuurlijk uit de banden komt. Of beter: uit banden die de juiste luchtdruk hebben. Wat dat betreft bevallen de Schwalbe G-One Allrounds mij het best met een luchtdruk van zo’n bar of twee. Dan zijn comfort en grip optimaal en rollen ze bovendien aangenaam licht en makkelijk over onverharde stroken, zonder te zacht aan te voelen op asfaltsecties. Alhoewel rolweerstand vanwege de trapondersteuning minder een ding is dan bij spierfietsen, is dat mooi meegenomen. Want hoe minder rolweerstand, hoe langer je doet met de inhoud van een accu.

Aandrijflijn van Sram: Apex XPLR met 12-speed 11/44-cassette.

Conway Nyvon Bosch SX

Sram Apex-verstellers.

Conway Nyvon Bosch SX

Sram Apex-remmen: krachtig en goed doseerveer.

Conway Nyvon Bosch SX

Beter mee verlegen dan om verlegen: remschijven met een diameter van 180 millimeter voor én achter!

Mavic Allroad-wielen.

Conway Nyvon Bosch SX

Schwalbe levert de banden: de G-One Allround met een breedte van 45 millimeter. Fijne allrounders!

Hoe rijdt-ie?

Altijd goede benen

Fietsen op de Conway Nyvon is een feestje. Natuurlijk, voor wie van een reguliere gravelbike komt, voelt de Nyvon wel aan als best veel fiets. Dat heeft deels te maken met het feit dat ik achteraf gezien beter een M in plaats van de geadviseerde L had kunnen nemen, maar zeker ook met het gewicht. Gelukkig verdwijnt dat gevoel al snel naar de achtergrond. Wat blijft is de prettige sensatie dat je superbenen hebt.

Om de Nyvon te vergelijken met een gewone gravelfiets, reed ik mijn vaste ronde van zo’n vijftig kilometer op en rond de Brabantse Wal. Een van de lastigste beklimmingen in die route – steil, met scherpe bochten en blootliggende boomwortels – nam ik op de Nyvon zonder enige moeite. E-bike light? Vergeet het maar. Het voelt eerder alsof je op een full-power e-bike zit, zóveel kracht levert het compacte SX-motortje. Ook mul zand blijkt geen obstakel. Waar je jezelf op een gewone gravelfiets compleet kunt uitputten op zulke stroken, ploegt de Nyvon er met gemak doorheen. Natuurlijk, mijn hartslag stijgt – ook mét ondersteuning is het nog steeds fietsen – maar ik blijf uit de gevarenzone.

Nog even het puntje ‘massa’. Hoe je het ook wendt of keert: de Nyvon is flink zwaarder dan een spierfiets. Daardoor én vanwege het feit dat je snelheid vanwege de trapondersteuning redelijk hoog ligt, komen oneffenheden in de ondergrond harder door. Ben ik normaal gesproken geen uitgesproken voorstander van vering op een gravelbike, een e-gravelaar als de Nyvon zou behoorlijk baat hebben bij een verende voorvork. En liefst ook een verende zadelpen à la de onvolprezen eeSilk van Cane Creek. Of anders minstens een flexibele carbon zadelpen.

Begrenzing blijft een dingetje

Nog iets wat opvalt: omdat je op de Nyvon minder snel buiten adem raakt, kun je je beter focussen op het sturen en manoeuvreren. Dat merk je niet alleen op losse zandpaden, maar vooral ook op smalle, bochtige bospaadjes. En eerlijk is eerlijk: zelfs zónder motortje zou de Nyvon al een veelzijdige gravelbike zijn. Je kunt er zonder problemen het mountainbikeparkoers mee op – niet die strak aangeharkte moderne flowtrails, maar de klassieke, rechttoe rechtaan routes. De zithouding, geometrie en banden zijn duidelijk afgestemd op controle en comfort. Alles werkt mee.

Toch is niet alles hosanna. Niet vanwege de fiets zelf, maar door de Nederlandse wetgeving. Die schrijft voor dat trapondersteuning stopt bij 25 kilometer per uur. In technisch of heuvelachtig terrein is dat geen probleem. Maar op vlakke wegen zit je al snel boven die grens. Wie solo rijdt, merkt daar weinig van – je bepaalt je eigen tempo. Maar rijd je in een groepje, dan ligt de snelheid al gauw tegen de dertig of meer. En als je conditie niet top is, word je zonder motorkracht al snel gelost.

Dat is wrang, want juist die fietsers die voor een e-bike als de Nyvon kiezen, doen dat om bij hun vaste groepje te kunnen blijven. En toch lukt dat dan nét niet. Tenzij je de verleiding niet kunt weerstaan en kiest voor illegale aanpassingen om de snelheidslimiet op te rekken. Maar dát kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn van de wetgever. Je vraagt je soms af: hebben de mensen die deze regels maken eigenlijk ooit zelf op een race- of gravelfiets gereden?

Actieradius

“Hoe ver kom je op één acculading?” Die vraag krijg ik vaak als ik onderweg ben met een e-bike. Het eerlijke antwoord? Dat is lastig te zeggen. Er spelen simpelweg te veel factoren mee: het ondersteuningsniveau dat je kiest, je lichaamsgewicht, het aantal hoogtemeters, de ondergrond, wind en temperatuur, en of je alleen rijdt of in een groepje. Op een gevarieerde route met asfalt, grind, zand, bospaadjes en af en toe een klim reed ik de accu van de Nyvon in de sprintstand een keer helemaal leeg. Resultaat: 79 kilometer.

Ik weet het; daar heb je als lezer misschien niet zo veel aan. Maar ik zeg het nogmaals: door de vele variabelen is een exacte actieradius moeilijk te voorspellen. Wat wél vaststaat: de accu is relatief klein en de motor behoorlijk krachtig. Een tip om zoveel mogelijk kilometers uit je rit te halen: gebruik vooral de eco-stand, kruip waar mogelijk in de beugels om je luchtweerstand te verminderen en laat je niet verleiden tot energieverslindende tussensprintjes.

De semi-sportieve zitpositie met de handen op de verstellers spaart rug, schouders en nek.

Maar ook onderin de beugels is het goed toeven.

Stabiel en koersvast in de afdalingen.

Conclusie

Voor veel wielerliefhebbers zou de Conway Nyvon wel eens een openbaring kunnen zijn. Zeker voor wie merkt dat kracht en uithoudingsvermogen niet meer zo vanzelfsprekend zijn, biedt deze elektrische gravelbike uitkomst. Je fietst makkelijker, sneller, langer én met meer vertrouwen. Waar je op een ongemotoriseerde gravelbike misschien zou moeten lossen, blijf je nu moeiteloos in het wiel – althans, tot de wettelijk begrensde 25 kilometer per uur. Boven die snelheid moet je het weer helemaal zelf doen. Vooral in heuvelachtig of technisch terrein komt de trapondersteuning goed tot zijn recht. Op vlakke, rechte gravelpaden of glad asfalt merk je dat de motor al snel de hulp uitschakelt. En dat gebeurt soms nét op het moment dat je lekker op gang bent. Dan voelt het even alsof de software je enthousiasme niet helemaal deelt.

“Conway heeft met de Nyvon 9.0 een uitstekende fiets neergezet. Alles klopt: de trapondersteuning is goed afgestemd, de afmontage is degelijk en de geometrie wekt vertrouwen.”

Conway heeft met de Nyvon een uitstekende fiets neergezet – zeker in de geteste instapvariant, de Nyvon 9.0. Alles klopt: de trapondersteuning is goed afgestemd, de afmontage is degelijk en de geometrie wekt vertrouwen. En voor wat je krijgt is de prijs redelijk scherp. Ik scheef het hierboven al eerder, maar ik herhaal het graag nog even: fietsen op de Conway Nyvon is een feestje. Dat wil zeggen, als je aan dit soort feestjes toe bent. Ben je jong, fit en vol energie, dan heb je de hulp van de SX-motor uiteraard niet nodig. Maar voor wie het allemaal niet meer zo vanzelf gaat – om welke reden dan ook – is deze e-gravelbike een ticket tot herwonnen vrijheid en fietsplezier.

Vlot en soepel klimmen is de belangrijkste troef van de Conway Nyvon.

Conway Nyvon 9.0 Allroad 2025 | Prijs, specificaties en geometrie

Onderdelen, gewicht en prijs

Frame Carbon
Vork Carbon
Motor Bosch SX, 55 Nm, 600 watt
Accu Bosch Compact Tube, 400 Wh
Range-extender Bosch Power More 250, 250 Wh, € 395,- extra
Display Bosch Mini-remote 3 en Bosch System Controller
Achterderailleur Sram Apex XPLR, 12-speed
Schakelaars Sram Apex
Crankset Miranda Omega, 42t, 170 mm
Cassette Sram Apex XPLR, 12-speed, 11-44t
Ketting Sram Apex
Remmen Sram Apex
Remschijven Sram Centerline, 180/180 mm (v/a)
Wielen Mavic Allroad CL
Banden Schwalbe G-One Allround, 45-622
Stuur Satori X-Race Pro, 440 mm
Stuurpen Satori Viper, 100 mm
Zadel Selle Royal SRX
Zadelpen Satori Trident, Ø 27,2 mm
Gewicht 15,2 kg (framemaat L)
Systeemgewicht 130 kg
Prijs € 4.399,-
Garantie Drie jaar op het frame, twee jaar op de onderdelen. Niet overdraagbaar.

Geometrie

Website fabrikant: conway-bikes.com

Geplaatst in Reviews en getagd met , , , , .
guest
0 Comments
oudste
nieuwste populairste
Inline Feedbacks
View all comments